Världens bästa födelsedagspresent

Nu är jag och mitt hjärta på väg hem till Norrköping, sitter och sjunger högt i bilen. Vi har haft underbara dagar i Sälen. Strålande sol till i morse när det var dags att åka hem. Då blåste och snöade det. Då kändes det lite bättre att lämna stugan. I går kväll var vi ute och åt alla tillsammans. Kvällen avslutades med Alfapet i soffan. Avslutar med lite sköna bilder och en liten film från vår lilla semester.


Klarblå himmel hela veckan.



Ringer hem till mamma. Djurgårdsmössan är på.



Bästaste killen :)



Bildbevis.

Jag har redan nu fått världens bästa födelsedagspresent av Magnus trots att det är ett par dagar kvar till min 25:e födelsedag. På lördag åker jag, Magnus och Kotten upp till Stockholm, Hovet, för att se Djurgåden mot Brynäs. Jag kan inte vara lyckligare!! Alla fans får dessutom röda tröjor inför matchen så det kommer vara grymt. Sitter bredvid klacken, förstå vilket drag det kommer att vara. Längtar. 

p.s måste faktiskt erkänna att vi släpade med brädan helt i onödan. Jag har inte ens stått på den. Nu är det officiellt - jag är en fegis. Men kung på skidorna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0