Första åket och första vurpan

Nu sitter vi i soffan och tittar på Ronja Rövardotter. Jag, Magnus och Mattias har varit ute och åkt kvällsåkning. Min skidvecka började med en vurpa innan jag överhuvudtaget fått på mig skidorna. När vi väl kom fram till liften och jag skulle sätta på mig skidorna märker jag att det är något som inte stämmer, jag har tagit Mickes skidor som är 20 cm längre än mina. Tack och lov har jag en snäll pojkvän som har en snäll pappa som mötte upp med rätt skidor så vi kunde ta oss upp till backen "Ulla". Det gick bra, Magnus gjorde liknelsen att det är ju som att cykla... Kul kille!
Nu ska vi snart äta korvstroganoff och ris.


Jag och mitt hjärta på kvällsåkningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0