Bara 11 mil kvar...

Sitter just nu vid ett järnvägsspår och väntar på att ett tåg ska passera så vi får fortsätta vår resa norrut.
Vi har stannat i Ludvika på McDonalds där vi träffade familjen Solhamre. Kasper 4 år och Isak 2 år var överlyckliga över sina Happy Meal. Världens mysigaste barn som jag har fått chans att lära känna. Det här kommer bli en bra vecka. Nu har inlandsbanan passerat och vi poppar Florence ur högtalarna och åker vidare.

Jag sov de sista fem milen till Ludvika. Magnus letade febrilt efter kameran för att föreviga ögonblicket då jag faktiskt är tyst men misslyckades varför denna bild istället får visa det vackra vädret som följer med oss...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emma

Jag är inte ett dugg orolig för dig. Du har visat att du är väldigt bra på att ta hand om dig själv.

Kram Mamma

2010-03-14 @ 21:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0