Överraskning...

Mina "pojkvänner" i Åby köpte för en tid sedan ett hus i Åby. De hade nämligen inget att göra så dem tänkte "vi köper ett hus och renoverar". Nu är renoveringen klar och huset finns på Hemnet, de har gjort ett riktigt bra jobb tycker jag. Nu håller jag tummarna för att försäljningen ska gå bra! Duktiga pojkar... Klicka här för att se huset på hemnet.

Igår läste jag Beatas blogg och hon tipsade om att göra en fotobok. Hon hade hittat en sida på nätet där det just nu är ett erbjudande om att göra en bok och få den hemskickad i brevlådan utan kostnad. Gå in på den här sidan så kan ni också nyttja kampanjkoden men det gäller endast fram til 15:e september. Jag har precis gjort en bok från vår fiskedag som vi hade med jobbet i fredags. När den är klar och hemskickad ska jag ta med den till kontoret och lägga i fikarummet som en liten överraskning till mina kära kollegor! 

Nu blir det en kopp honungsvatten då min hals inte känns så bra. Har lite ont i nacken, så där som det känns när man är på väg att bli sjuk. Hoppas, hoppas att jag klarar mig och slipper någon tråkig bakterie, att bli sjuk är det sista jag behöver just nu!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Halloj Emma! Det ska bli så roligt att se fotoboken sen från fisketuren....många fina bilder blev det ju. Hoppas du inte mår dåligt idag. Kram kram

2009-09-08 @ 07:51:56
Postat av: Beauty By Beata

Då lär de bli glada dina kollegor! Visst är det ett toppenerbjudande!

Wow, vilket jobb grabbarna gjort då. De berättade om det när vi träffades på en fest hos Marre för ett tag sen. Fan så snyggt rent ut sagt, hoppas det skjuter i höjden nu!

Kram

2009-09-08 @ 19:38:22
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0