Pinkod, pukkod

Flickan som lekte med elden var minst lika bra som dess föregångare. Kritikerna har ju varit ganska hårda i sina uttalanden men jag håller inte med. Nu är det bara att vänta in den sista (?) filmen.
Nackdelen med denna filmkväll var att jag såklart stängde av telefonen (det ska man göra när man är på bio) och sen knappade jag in fel pinkod tre gånger och nu kan jag inte hitta pukkoden. Så till dig som jag skulle ringa ikväll, jag ringer i morgon :) Om detta inte vore nog så har jag dessutom glömt bort pinkoden till min bankdosa så nu har jag lite svårt att betala räkningarna. Alzheimers light?

Dagen har spenderats hemma hos mamma och pappa i Söderköping för att få lite ren tvätt till resan.


Dem här smyckena har jag införskaffat. Den ena är en bärkristall som jag köpte på medeltidsdagarna i Söderköping och det andra Live Well har jag köpt på D&Company.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0