Jobbskadad

Jag är lite jobbskadad, jag bara älskar hus. Jag älskar allt som har med hus att göra, från arkitektur till miljörum :) Jag fick mitt kursprogram idag och en av dagarna ska vi gå runt i Stockholm och prata byggnadskultur och arkitektur. Ska bli hur kul som helst! Det finns en myket bra hemsida för alla som är intresserade - mellanpromenaderna.se, en vandring genom Norrköping med dess byggnader, parker och stråk... Värd! Visste ni te.x. att Bråddgatan heter bråddgatan för att den krävde bråddad sko på både djur och människor.
                   
                   

Idag fick jag en glimt av Lars Wallin, hur coolt som helst att han är och hälsar på i Norrköping. Han visade upp sig själv och sina kläder på Fideli. Jag vågade dock inte gå in och prata med honom så jag tryckte bara näsan mot rutan och såg dum ut.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej!



Kul att du gillar sidan och dessutom länkar till den! Hoppas du får ännu mer glädje av hemsidan även i framtiden. I kväll kommer flera hus att publiceras!



Hälsar

Daniel

2009-09-11 @ 11:15:51
URL: http://www.mellanpromenaderna.se
Postat av: Beauty By Beata

På tal om Norrköping och fina byggnader. Har ni några fina sekelskiftslägenheter att erbjuda?

Kram

2009-09-11 @ 17:20:29
URL: http://beatas.se
Postat av: Lina

Tack gumman.. känns jävligt skönt.. I helgen blir de ganska lugnt..tror vi kanske skulle vara kvar i Sörping, e ju någon medeltidsgrej...ska du göra något kul?

kram

2009-09-12 @ 10:05:16
URL: http://lina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0