I rampljuset

I dag har varit en galen dag. Började med panik med en full inkorg och hysteriskt mycket att göra på jobbet. Till råga på allt kraschade min dator så jag blev helt galen under ett par timmar. Förlåt till alla er som har försökt prata med mig och bara fått grymtande ljud i respons...
Dagen slutade på ett helt annat sätt - mycket roligare! Har haft kundaktivitet på Parken när IFK mötte ÅFF. Vi var matchvärdar den här gången och på fikarasten i morse fick jag reda på att jag skulle välja ut matchens lirare och dela ut pris till spelarna på plan. Jag har haft skukt ont i magen hela dagen över det då 9000 pers skulle vara på plats. Men det var hur kul som helst att se sista 10 minuterna av matchen nere på plan och sen få gå ut där och lämna över priset. Dem var sjukt svettiga...hahaa, jag har världens bästa jobb! Matchens lirare i IFK blev efter många om och men "Blomman" (jag ville Khalili men majoriteten fick avgöra valet) och i ÅFF blev det målvakten som räddade kvar ÅFF i matchen. Från att ha varit jättenervös så är jag nu mest besviken på att inte prisutdelningen visades på tv :) Men Fia var i alla fall nere på plan och fotade!!


IFK - ÅFF 2-2


Min egna IFK tröja som jag hade på mig när jag delade ut priset!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0