Hooked on True Blood


Idag har jag slösat bort hela söndagen till att ligga under täcket i soffan och titta på serien True Blood. Är snart klar med första säsongen, det är grymt bra! Ni som inte har sett det måste göra det, påminner om Twighlihgt, en modern tappning av vampyrer.

I går tog jag en sväng på stan och köpte lite nytt till garderoben. Blev en tee och en body från D&Company och ett jättefint halssmycke med texten "Live well". Inhandlade också ett par fina knästrumpr och en (fusk)päls mössa på Lindex så nu längtar jag till hösten i New York så jag får användning av min nya fina mössa.
Kvällen spenderades med Trysberg. Var hemma hos henne och drack goda drinkar och spelade SingStar. Att spela Mullimull på två personer är livsfarligt. Vid tolv åkte vi till Palace. Det var jättelite folk och bara det ena dansgolvet där uppe var öppet men det var riktigt kul. Dansade mer eller mindre hela kvällen och massa trevligt folk var ute som jag vanligtvis inte brukar umgås med. Trysberg lyckades ta över 100 bilder igår så här kommer ett litet urval.







 


Kommentarer
Postat av: Levin

HAHA se inte så rädd ut!!

2009-10-01 @ 08:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0