Äventyrsbadet i Örebro

En grym dag i Örebro och Gustavsviks äventyrsbad. Vi blev totalt 12 st med respektive och barn inräknade. Hade glömt bort hur kul det är med vatten men jäklar vad ont jag har i kroppen nu. Jag har bättrat på antalet blåmärken med ett par nya på höftbenen och armbågen. Har fortfarande vatten i hela huvudet känns det som. Vi tävlade om bästa tiden i rutchkanan, hur jag än ansträngde mig så kom jag inte under 10 sek. Pierre vann på 7.21.. impressed! Det blev också dyka-och-simma-under vattnet-längst-tävling där jag dock inte deltog då vissa bikinidelar envisades att inte sitta kvar på kroppen i samband med dykningen. Nicke vann med Fia på en hedrande andra plats! Efter drygt tre timmar med bad och bastu åkte vi in till centrum och åt på Burger King.

Pappa ringde nyss och han är ju så rolig, nu har han också skapat en blogg. Coolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0