Teambuilding!

Utbildningen är kanon! Sitter nu på mitt lilla rum och har kollat igenom dagens mailskörd. I dag inledde vi dagen med presentation om sig själv och sin arbetsuppgift och erfarenheter i branchen. Jag är definitvt den enda 80-talisten men inte den med minst erfarenhet faktiskt så det är roligt. Vi har gått igenom kursens upplägg men det bästa har ändå varit utomhusaktiviteter. Förstå att få leka en hel dag!! Vi hade temabildnings övningar / tävlingar och vårt lag vann!!! Detta innebar att jag blev en tabelttask rikare. Eftermiddagen hade vi en föreläsning kring olönsamma och lönsamma företag. Stockholms studentbostäder föreläste om den förändring de har gjort i sitt företag för att bli några av de främsta i sin branch. Klockan 18 ska vi träffas för att äta en gemensam middag sen skulle jag tro att vi avrundar kvällen tillsammans med en öl :)

Vi bor jättevackert precis vid vattnet och jag har alla höstens färger utanför fönstret. Det har varit regn och rusk i Stockholm under dagen men det klarnade upp på slutet så förhoppningsvis blir det en fin dag i morgon. Den ska spenderas utomhus på Kungsholmen för att titta på byggnader...

Jag mår som fisken i vattnet och tycker det här är jätteroligt än så länge. Har redan knutit massor av kontakter med kollegor i branchen. I morgon bitti ansluter Jessica till gänget också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0