on my way home

Juat nu sitter jag på tåget tillbaka till lilla Norrköping. Stannade kvar en dag längre för att hinna hälsa på min vän i huvudstaden. Blev bio, tunnelbana och pannkakor!!

Jag är lyrisk över utbildningen. Jag tycker det är så himla roligt! Blir ständigt förvånad över hur intressanta vissa ämnen kan vara. Jag menar, hur roligt låter det med ett pass om Arbetsrätt mellan 8.30-12??? Men det var jättekul! Det var en kille från Fastigo som höll i föreläsningen och han gjorde det riktigt bra. Vi fick dra igenom verkliga fall som varit uppe i arbetsdomstolen och det var riktigt intressant. Eftermiddagen avslutades med ett pass om miljöfrågor i samband med byggande och förvaltande.

Nu ska jag försöka sova ett par timmar på tåget så jag orkar jobba hela dagen när jag kommer fram!




Kommentarer
Postat av: anna

hej fina kusinen! =)



vilken fin blogg du har. gillar verkligen citatet i början "världen är som en bok..."



men du, du sa ju att morbror har en blogg också. kan man inte få adressen ;)



kraam

2009-10-23 @ 19:57:27
URL: http://annacarla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0