Ny erfarehet

För första gången i mitt 37 åriga liv skriver jag på en blogg, och det sker på Manahttan i New York! Efter att ha sett många Amish people på flygplatsen är Emma nu ute på Amish Market för att shoppa det första till vårt kylskåp. Jag känner mig lite vissen efter illamående och kräkning på flyget, vilket aldrig inträffat förut. Emma hade problem med den andra utgången, men kommenterade lite skönt: jag har ju mudd på byxorna så det stannar ju där....  Var det oklokt att släppa iväg henne själv? Jag får väl skäll av mamma Frisk när vi kommer hem. Saknar mina älskade små troll, Martin och Elin!

Kommentarer
Postat av: Åsa

WOW Jessi.....jag är imponerad - du bloggar. hihi.

Skönt att höra att ni kommit fram - även om magarna krånglar så verkar ni ha det kanonbra. Blir lite avis när man sitter här hemma i Svedala. Solen skiner iofs även om det är kallt. Sköt om er. Stor kram //Åsa

2009-10-02 @ 15:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0