New Yorkers

Vi har precis kommit hem från Matts Grill. Jessi åt en riktigt amerikansk hamburgare med pomme och för mig blev det risotto. Våra magar är i fas igen :) Träffade fyra trevliga killar från Orlando på restaurangen. Vi har promenerat från 49 th street till 68 th street (västra delen av Central Park) så nu känner vi oss som riktiga New Yorkers. Handlade på vägen hem så nu har vi frukost till i morgon! Nu ska vi planera morgondagen sen blir det god natt, har varit vakna i nästan 24 timmar nu!






Kommentarer
Postat av: Trysberg

Faaaaan va ballt!!!! Jag vill oxå dit!! Bra jobbat än så länge me bilderna :)

Keep having fun!

PussKram

2009-10-02 @ 12:52:26
URL: http://thesweeticequeen.blogg.se/
Postat av: PapLennart

Sitter på Centralstation i Stockholm och har just läst din Blogg, skönt att magarna har kommit i ordning. Ha det riktigt skönt och så ......



/Dad

2009-10-02 @ 16:48:14
Postat av: Jessica

Du är en riktig hacker! Vi hade stått oss slätt utan din lap top och kunskap. Kan bara instämma att vi har haft en kanonresa och bättre rese-sällskap kan jag inte tänka mig, du är en underbar människa! Kram Jessi

2009-10-11 @ 15:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0