Jesus under my arms

Har precis kommit tillbaka till lägenheten efter en liten promenad med kameran i högsta hugg. Gick ner till 8th ave och 50th st där jag träffade Father Thomas. Alla ni som känner mig vet hur jag varje gång konverterar till olika religioner när jag är ute och reser (Buddhist varje gång jag kommer hem från asien, muslim efter Tunisien) nu mera tillhör jag Sacred Heart of Jesus :) Father Thomas bjöd in mig i kyrkan och gav mig lite läsning inför flygresan hem, så här har jag promenerat gatan hem med jesus under armen...


Father Thomas framför Sacred Heart of Jesus Church


Hemkommen efter min promenad med Jesus under armen :)

Nu är Jessica ute på en liten promenad för att köpa hårspray så vi kan fixa till oss lite inför matchen.
Det har regnet en skvätt idag, men nu är det strålande sol och varmt. New York borna har kjol/shorts på sig!


En typisk Street i New York med skyskrapor och Yellow Cabs


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men Emma!! Du är ju i NEW YORK! Jäklarns va avundsjuk jag blir. Ta mycket kort och njut av varje präst, hockeyspelare och yellowcab. Är du där i jobbet eller bara för nöje? Är det i jobbet vet jag inte vart jag tar vägen av avundsjuka. Ha det riktigt bra nu! Kraaam!

2009-10-04 @ 14:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0