Fantastiskt roligt!!

Det här är fantastiskt roligt! Tänk att det kan vara så roligt att lära dig nya saker! Och alla dessa männsikor, det är grymt kul att träffa människor med olika erfarenheter, olika åldrar och famförallt olika dialekter! Gud vad vi har skrattat ikväll, här är både skånskan, norrländskan och gnällbältet representerade, vi har gjort parodi på dialekter hela dagen/kvällen.

Vi har ätit en gemensam middag bestående av en god musselsoppa till förrätt, hjortfilé till varmrätt och en panacotta med blåbär som avslutning. Till det drack vi ett gott glas vin. Efter det satte vi oss i baren och fortsatte snacket. Jag trivs i det här sällskapet och i den här miljön.

Det här kommer bli en utmanande, spännande och rolig tid framöver! Mycket plugg men mycket skratt på vägen!

Tyvärr har jag ingen kamera med mig så jag kan inte visa vad fint vi bor, men jag har bett Jessi ta med en i morgon så förhoppningsvis kan jag lägga upp lite bilder i morgon...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0