Big challenge

Nu sitter jag på tåget på väg till Stockholm, alldeles för tidigt att gå upp så här tidigt på morgonen. Särskilt när jag vet att jag kunde ha sovit en timma till. Har nämligen bokat ett för tidigt tåg så jag kommer upp till sthlm 1,5 timme för tidigt, men det är bra för då kan jag plugga på presentationen. Vi ska presentera vårat företag utifrån mål, ledord och vision. Dem här månaderna kommer bli spännande och utmanande. I veckan fick jag reda på att Jessica kommer gå samma utbildning som mig, men hon kommer upp till Stockholm imorgon bitti. Ska bli kul att få dela det här med henne och skönt att ha någon att plugga med på hemmafronten då ingen annan deltagare är från Norrköping.

I lördags blev det utgång med Trysberg och Kristina. Gick till Hugo, kors i taket, det var riktigt kul där. Hade planerat att smita över till Palace men jag blev kvar hela kvällen. Det var världens nostalgitripp med många kända ansikten från förr.

Gårdagen skulle spenderats på Parken för att se IFK vinna över Jönköping med i stället blev det 9 km i Vrinnevispåret med Linder. Höstvädret var ju fantastiskt! Hoppas Stockholm är lika vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0