Abstinens...

Klänning från MQ


Idag blev det en liten klänning från MQ, köpte den nog för två år sedan men har bara använt den en gång i samband med en 60-års fest. På jobbet har det varit en helt vanlig måndag, massor med mail och telefonsamtal, men det är bra då håller jag mig sysselsatt. Har precis haft ett härligt samtal med en god vän, skrattar och gråter och gör parodi av mig själv för det är det enda jag kan göra i den här situationen, jag kan inte skylla på någon annan än mig själv.  Har pratat med pappa också, vi ska förmodligen ses på onsdag så han kan hjälpa mig att välja en bra dator sen ska nog hela Familjen Frisk gå på bio och se "The Proposal". Jag och pappa ska se Änglar och Demoner nån kväll också!
Sitter och kollar på flygbiljetter till Thailand i januari, de billigaste ligger på ca 6000 kr t&r, är helt okej. Måste boka något snart, mår inte bra av att inte ha en resa inbokad i almanackan oavsett om det ligger flera månader bort i tden!
Nu är det en kopp te och en macka som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0