Övertalningsförmåga?

Just nu belönar jag mig själv med en paus mitt upp i allt städande. Går här och nyser ovh fnyser vilket kan vara ett tecken på att jag verkligen behövde damma coh dammsuga. Är ganska glad över min lilla lya, trivs i den, har bott här i snart ett år nu. Den är inte så stor men räcker åt mig och har en hyfsad hyra som gör att jag kan lägga undan lite slantar och ge mig ut i världen. Ska dock fixa lite grejer, som att måla om i hallen och sätta upp lite tavlor i köket. Men ingen brådska. Saknar dock min gamla lägenhet lite grann, betydligt större och med högt till tak och vackra gamla trägolv. Älskar gamla hus med den charm som det ger.
Funderar på vad jag ska bjuda Jessica på när hon kommer hit, kanske en frukttallrik med lite jordgubbar, melon och annat somrigt och gott?! Får bjuda till ordentligt så hon låter sig övertalas till att åka till Miami istället.
Tack vare min vän  i huvudstaden lyckades jag få ihop tekniken i natt och kunde se Greys Anatomy. Ja, jag grät som vanligt. Det värsta är att det är säsongsuppehåll nu till september eller nåt sånt. Skit också!
En annan vän ringde nyss och frågade om jag ville vara med och spela krogbrännboll i dag, men tror tyvärr inte att jag hinner det. Tackar som frågar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0