Morgonpigg - kvällstrött

Tittar just nu på Nyhetsmorgon på tv4, som vanligt på lördagsförmiddagarna. Jag är väldigt morgonpigg och har svårt att sova längre än till nio detta innebär också att jag är väldigt kvällstrött. Raka motsatsen till mina kära vänner. I går lekte jag, Tyrsberg och Angelica, vi hade vår egen variant av fredagsmys - tända ljus, rabarberpaj, korv med bröd, choklad, bulle och SingStar. Som vanligt slumrade jag lite i soffan som varje fredag...

Nu ska jag göra mig i ordning, blir baggyjeans och en skön, varm tröja idag, tittar ut genom fönstret och tycker det ser lite kyligt ut. Sen ska jag ner på stan och köpa mig en New York guide - min nästa resa är planerad dit. Har aldrig varit i USA tidigare, ska bli spännande. Vi ska leka "sex and the city" och försöka ropa på taxibilar lika proffsigt som Carrie :) Blir mer city än sex i vår verision dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0