Jag hjälper BOB på traven

Ingen resa bokad än. Vi har lite svårt att bestämma oss, nu lutar det nog mot New York ändå. Vi beslutade oss efter många om och men att hoppa Miami, är ju inte en storstad på det sättet som vi tänkt oss. Ett tag var vi inne på Skottland, vi spårade ur ganska mycket... Vi kommer vara två yra höns var vi än åker! Ska till Lotta på Resia i morgon på luchen och se om hon kan hjälpa oss. Lotta har bokat två av mina resor, Tunisien och Vietnam och det funkade klockrent!
 
Det blev Smoothie, melon, jordgubbar, brieost och kex till planeringen. Nu behöver jag inte äta nån middag ikväll! BOB har kommit ut med nåt nytt (?)  i affären. Smoothiemix, i den stora förpackningen finns fyra mindre portions-förpackningar med fryst frukt som banan, jordgubbar, fanns flera smaker. Blandas med 2 dl valfri juice och sen är det  bara och mixa - klart! Helt onödig grej egnetligen, kan ju lika gärna köpa vanliga frysta bär, men jag går på allt sånt här nytt, onödigt som kommer ut i butiken. Det här kommer i alla fall bli min favorit, ska ha med mig till jobbet och äta på morgonen. Bra
komplement för mig som inte äter frukost. 






Smoothie med banan,
jordgubb och med
apelsin-passionsfrukt-
kaktusfikon-juice :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Emma!!! Hur går det med New York-planerna? :o)

Har ni kommit iväg till Resia och bokat något? Hoppas det - låter ju svinkul.



Kram kram Åsa

2009-06-16 @ 15:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0