Jag av alla männsikor...

Jag av alla människor har alltså skapat en blogg. Jag med mina fördomar mot just bloggerskor och så är jag själv hooked. Här kommer ni få läsa om min vardag och om det jag älskar mest, att resa!

Som många andra har jag blivit smått förälskad i Thailand. Åkte dit första gången 2007 tillsammans med min dåvarande sambo och nu senast i mars tillsammans med min vän Trysberg. Är tokigt förtjust i den lilla ön Koh Chang, i östra delen av Thailand, trots att exploateringen har slagit till hårt och är på väg att utrota det underbara ryggsäcks-folket. Sånt gör mig ledsen, när de unika sköna ställena, som KC Bar, slår igen för stora hotellkomplex med pool. Jag menar POOL, vem i hela fridens namn vill flyta omkring i en pool när havet är 20 meter bort...usch och fy för alla lata bekväma turister som inte vill uppleva det äkta i varje land. Om detta kommer ni få läsa mer om!

Nu har jag officiellt skrivit mitt första blogg inlägg och det kommer bli fler. Skriver egentligen det här för min egen skull då jag har massa funderingar, åsikter och känslor som jag behöver sätta på papper, så varför inte här.

Nu ska jag se Grey´s Anatomy som jag missade i onsdags. Kommer förmodligen att gråta en skvätt också!

God natt och fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0