Hur jäkla svårt ska det vara...

... att plugga in ett Xbox 360???
Det har jag köpt idag med lite spel till, prutade 10 kr + fick ett extra spel med på köpet ;) Var på Game Stop, de var hur trevliga som helst. Köpte riktiga nördspel, Sonic (ni vet den lilla blåa igelkotten) och ett spel med 40 olika klassisker (såna jag spelade när jag var 7 år), det här kommer bli en riktig nostalgitripp! Svor åt mig själv hela vägen hem för att jag är så klen, orkade knappt bära spelet med mig hem och påsen skar in i handen... bla bla bla..gnäll gnäll...
Haft en riktigt stressig dag på jobbet, har haft besiktningar och visningar och varje gång jag kom tillbaka hade det trillat in nya mail som jag fortfarande inte har hunnit svara på. Men en sak är säker, de lär finnas kvar i morgon också. Hade däremot en riktigt lyckad dag igår när en uthyrning jag jobbat med länge äntligen gick i lås.

Igår gick jag förbi JoolsJools jobb på vägen hem från kontoret. Jag hade sån tur att hon slutade precis när jag kom så vi gick till Världens bar och jag tog ett glas rött. Fortsatte med ytterligare ett par glas när jag kom hem :) Vågar väl knappt säga att jag försov mig i morse...

Nu ska jag tjuvträna på mitt nya tv-spel... är mycket stolt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0