Högtryck!

Snacka om högtryck! Min lägenhet kokar, har öppnat alla fönster men det hjälper inte överhuvudtaget. Har städat här på morgonen men tar paus var 10:e minut för att sätta mig i köksfönstret och sola. Skönt med stora fönster när jag inte har balkong. Ångrar nästan att jag inte följde med mamma och pappa ut och segla den här helgen. Det får bli någon annan gång. Ska snart ner till stan, tänkte besöka systemet för att ha lite kalla cider i kylen till ikväll och så blir det en sväng förbi kontoret (ja, jag vet det är nästintill dödsstraff att jobba en dag som denna) sen får det bli en sväng förbi Knäppingsborg för att mysa i solen och äta något gott på Bagarstugan.

Klarblå himmel


Idag blir det favoritshortsen från Bangkok och skjorta från Esprit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0