För bra för att vara sant?

Kom nyss hem från Angelica, väldigt sent för att vara jag, jag har dessutom varit vaken hela kvällen! Vi har varit och handlat all mat inför midsommar nu. Det gick så där otäckt bra, fort och enkelt. vi hade inte ens någon matlista - flickorna glömde den. Detta påminner lite om förra midsommar då inhandlingen av mat och dryck gick för bra för att vara sant. Det slutade med att vi krockade med en lastbil (inga personskador men bilen blev skrot) och ett finger i stavmixern (som resulterade i en blodig potatisgratäng). Det blev dock min bästa midsommar hittills efter lite omvägar ner till Gryt!
Efter shoppingturen på Citygross fastnade vi framför "Sagan om ringen - de två tornen". Mycket bra (den här gången också). Är lite småförtjusd i Aragorn, han liknar lite min blivande make - australiensaren - som jag föreställer mig. Har varenda resa förväntat mig att träffa den här mannen med surfingbräda och mörkt lockigt hår med ett vitt leende. Om det är någon som har sett honom kan ni väl hojta till och hälsa att jag letar efter honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0