DESPERAT...

... nu har jag letat spännande resor på nätet i flera timmar! Vågar väl knappt avslöja att jag har ett glas vin bredvid mig ;). Hittar massa kul, just nu håller jag på att övertala bror att följa med sin lillasyter på en medelhavskryssning ;) Jag vill verkligen besöka Europas storstäder och en kryssning vore toppen. Trippen är följande: Rom (Italien) - Genua (Italien)  - Marseille (Frankrike) - Barcelona (Spanien) - Tunis (Tunisien) - Valetta (Malta) - Messina (Italien) - Rom (Italien). Jag har tidigare varit i Malta, Spanien och Tunisien och åker mer än gärna tillbaka dit men vill se mer och då är det här perfekt! Även om jag inte får med mig bror på denna resa så är det ju nåt jag kan göra på egen hand. Förmodligen jag och ett helt gäng pensionärer, men vad gör det?? Jag kan roa mig själv! Tänk att sitta på ett café i Rom och läsa en bok i solen för att dagen efter strosa i Marseille... hur underbart är inte det?!
Hittade även en liten tripp till vår egen huvudstad för att gå på en NHL match. Har alltid velat gjort det. Detroit mot S:t Louis och sen en natt på hotell Rica på Kungsgatan. Ska gå in på Resia i morgon för att se om det finns några biljetter kvar.

Grymt att se en NHL match!


  Titta på vackert hantverk i Tunis


Strosa bland fantastiska byggnader i Rom


Njuta av Barcelona




Kommentarer
Postat av: Emma

Shit så klockren kryssningen lät!! Va kosta den o vart hitta du den??

2009-06-30 @ 00:37:59
URL: http://thesweeticequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0