Vilken mysig kväll!

Vilken härlig dag. Inledde förmiddan med en genomkörare av budgeten sen en lagom slapp fredag på kontoret. Glass och jordgubbar i stora lass till eftermiddagsfikat :) Slutade dessutom i tid idag då jag åkte hem med mor och far.
Har spenderat kvällen hos faster och farbror i Stegeborg för att fira lill-kusinen som har fyllt 20!! Otroligt god mat - gös, potatis och Annas grymt goda sås samt en fräsch sallad, tyvärr hade jag lovat att vara driver så jag missade vinet. Till efterrätt blev det dagens andra genomgång av glass och jordgubbar, kan aldrig bli för ofta! Jag och Anna åkte över till Hamnkrogen och hälsade på Fia som jobbade kväll. Jag och lill-kusin Anna satt och pratade om livets mening och huttrade i kylan, när Fia och några av hennes kollegor slutade blev det helt andra samtalsämnen. Sammanfattningsvis en mycket trevlig kväll. Jag älskar verkligen deras hus i Stegeborg, det är så vackert och ger mig mängder av inspiration och ny energi. Kul att umgås med kusinerna, hoppas vi kan träffas mer i sommar trots att de jobbar mest hela sommaren.

 

Anna hade gjort fantastiskt fina cupcakes, släktens lilla konditorist



I morgon bär det av till skärgården med mor och far, hoppas på lie bättre väder... men det klarnar alltid upp ute till havs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0