Victims of bad timing

Sitter och lyssnar på Joshua Radin som jag tycker är fantastisk. Kan bara nicka instämmande till att "we are victims of bad timing".
Har haft en tevlig dag ute i solen. Gick till Fräcka Fröken och köpte en frukostmacka och sen gick jag och la mig i Vasaparken och fortsatte läsa min sommardeckare och lyssnade på bra musik i lurarna. Sen kom Trysberg förbi med en härlig påse med bullar och chokladbollar... tack för det! Låg och snackade till vi båda hade gåshud och Trysans hud hade fått en blå/lila ton på grund av kylan som nu har kommit till Norrköping. Klädde på oss lite varmare och gick ner på stan. Jag ville ha ett par snygga tygskor och Trysan behövde en väska, efter 15 minuter hade vi båda fått vad vi ville ha. Jag sprang dessutom på en underbar liten sommarklänning som är tillräckligt lång så jag även kan ha den på kontoret! Blev en snabblunch på Coffehouse också så nu är jag mätt i magen.


Vasaparken tidig förmiddag

Frukost och den tredje boken om Kommisarie Winter

Klarblå himmel I Norrköping


Undrar vad jag sa för att få den här reaktionen

Tygskor från Puma och klänning från Carlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0