Goda drinkar och trevligt sällskap

Nyligen hemkommen från en kväll på Manesa (ja, mamma o pappa, jag åkte taxi hem). Vi gick till Trädgårn först men det var fullt och ingen var villig att tränga ihop sig så då gick vi till Manesa istället. Bra val! God mat, goda drinkar och trevlig personal. Mackan jobbade så vi fick extra bra service. Det blev dock en tidig kväll då både jag och Trysberg tycker det är värt med sömn. Har under kvällen kommit fram till att uteserveringar är mycket trevliga men det ska helst vara i en europeisk storstad så letande efter prisvärda flygbiljetter fortsätter!


Välkomstdrinken





Min goda Daquiri och Trysbergs mindre goda Zombie



Tapas



Trysberg tyckte jag såg så pryd ut så denna bild bjuder jag på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0