Guldklimp på den asiatiska hyllan...

Nu har jag varit och storhandlat. Det är så skönt att ha fullt i kylskåp och skefferi. För bara ett par hundralappar har jag nu mat för flera veckor tror jag!
Hittade den här lilla guldklimpen på hyllan för asiatisk mat. Massaman curry blev min stora favorit på senaste resan till Thailand. Mitch, är en hajare på att laga asiatisk mat trots att han är holländare och det tackar vi för! Nu är det bara att hoppas att den här åtminstone nästan lika god för då vet jag vad jag kommer leva på resten av den här veckan! Trysberg - det kommer en matrecension när jag har smakat det ;)

Här är mitt lilla projekt för dagen. Jag visar en efter-bild när det är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0