Happy days

Nu är jag billös igen. Hämtade mamma och pappa från deras segelsemester idag och lämnade samtidigt tillbaka bilen, men det var väl lika bra det annars skulle min kropp vara dubbelt så stor med tanke på brist på motion och de många hamburgare jag har ätit genom Drive in. Fick mat hemma hos päronen också. Medan pappa lagade mat läste jag mammas
Må Bra tidning. Fann massa onödigt vetande i den, vad sägs om rubriken:
"så vet du om han menar allvar när ni träffas på krogen"

- Om han leker och smeker flaskan/glaset då betyder det att han är en play-boy typ och använder flaskan som en fallossymbol.
- Håller han flaskan löst vid höften och endast tar ett par snabba klunkar för att sedan flika in med roliga kommentarer bertyder det att han är social och har humor.
- Har han benen brett i sär och flaskan långt ifrån sig på bordet är han en typ som tar stor plats och har ett stort revirtänk.
Tänk på detta nästa gång ni raggar på krogen flickor!!

Det fanns också en artikel om en undersökning som gjorts om (oss) tjänstemän. Vi organiserar i snitt sju möten i veckan på totalt tre timmar. Och om inte detta vore nog så lägger vi en timma varje dag bara på att boka in möten. Så det så!


 
Fick ett livstecken idag från en resekamrat från Thailand som var en av många holländare vi sprang på. Det vore så kul om även han kunde resa ner i Januari. Tim är verkligen en av de härligaste människorna jag har träffat! Det är tack vare honom jag beslutat mig för att verkligen resa iväg på egen hand. Han reste själv i 6 månader och som han sa; Jag lämnade Holland ensam men sen har jag inte varit
själv mer än när jag själv har valt det! Klockrent!


Jag och jordens skönaste människa, Tim.




Spana in den här filmen! Jag bara älskar den, Trysberg har huvudrollen. Det är från vår sista (?) kväll på Khasosan Road i Bankok. Man skulle kunna tro att vi hade värsta vilda utekvällen men så var inte fallet. Vi hittade bara ett så jäkla trevligt "uteställe" med så sjukt bra musik och med sjukt bra musik går Trysberg igång ;) Kan ju nämna att det även finns en film när Emma kör en battle mot en thai tjej men har inte bett om tillåtelse att få lägga upp den än ;)


I övrigt så var det här favoritlåten under vår tid i Bangkok!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0