Back in Norrköping

Nu är jag hemma från Sthlm igen med massa nya saker i väskan. Nu måste jag göra en ordentlig rensning i garderoben. Resan hem gick bra, åkte lite tokigt då Sveriges geografi inte satt till 100% men med lite hjälp av vår vän GPS:n hamnade vi på rätt väg. Stannade för förarbyte i Sillekrog och passade på att äta en riktig långtradar-chaffis-lunch bestående av korv, mos och räksallad. Trysberg åt en hamburgare. Bullar till efterrätt. Hoppas på en ny  resa inom en snar framtid, ska kolla på flygbiljetter till Amsterdam nu som är vårt största mål för sommaren.

 
På söder. Jag älskar gamla fina hus...


Min nya fina väska som passade perfekt för en weekend - Björn Borg


Lite av det som inhandlades i Sthlm
Jeans - Gina T
Jeans - Lee



Nya snygga skor köpta på Zoe på Söder - Donna Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0