Jag hyser agg mot SMHI

Jag är så sjukt uttråkad och det är sjukt varmt i min lägenhet. Har ätit lax med färskpotatis och romsås...smaskens!
Ångrar djupt att jag litade på SMHIs prognos om regn i helgen, hade jag inte gjort det hade jag legat i båten nu och lyssnat på det avkopplande ljudet av vattnet son slår mot skrovet. Finns det något bättre? Jaja, det får bli någon annan gång.
Har spenderat senaste timmarna med att googla på New York, har hittat massa rolit som vi kan göra under vår lilla trip. Har dessutom "ansökt" om gratis biljetter till The Late Show, vore ju hur tufft som helst att få vara med på en inspelning! Jag har också skickat in en elektronisk ansökan om att få resa in i USA och trot eller ej men jag blev GODKÄND!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0