Drömmannen

Idag blev det ännu en dag med skräpmat. Jag skyller på en lång arbetsdag, fastnade i mina budgetsiffror och glömde helt bort tiden, helt plötsligt är klockan halv 8 och jag sitter fortfarande med miniräknaren i högsta hugg och Jason Mayer i högtalarna. Kan inte låta bli att tycka att det är riktigt kul att grotta ner sig i siffror, ännu roligare blir det när det är "bra" siffror!! Så klockan 8 tyckte jag att jag var värd lite skräpmat. Idag har jag dessutom fått använda min nya klänning!!! Den är perfekt, däremot har jag lite ont i fötterna av skorna, men det kan ju bero på att jag har köpt två storlekar för små ;)

När jag var lite uttråkad förrut idag så bläddrade jag igenom mina sms och hittade en smskonversation mellan mig och mamma på midsommar... (min mamma använder aldrig . eller , när hon skriver sms :)

Mamma: God morgon :) har du drömt om någon inatt Kram mamma
Jag: God morgon. Inga drömmar men det blev å andra sidan inte mycket sömn. Vem har du drömt om? Kram
Mamma: Hej jag behöver inte drömma Har min drömman bredvid mig Kram

Jag tyckte mammas sista sms var så mysigt. Jag vill också känna så när jag är 50+ och har varit gift i 29 år!!!


Här är mina föräldrar i NahTrang, Vietnam 2009

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0