När blev jag prylgalen??

Idag blev det bio tillsammans med mamma och pappa, vi såg The Proposal. En tacksam kärleksfilm som inte innebär någon ansträgning från tittaren. En sån film som man vet hur den slutar innan den ens har börjat. Men det kan vara ganska skönt ibland att inte behöva tänka eller analysera under en film. Både jag och mamma grät en skvätt, men sen gick jag därifrån med ett litet larvigt leende på läpparna.





Före filmen blev det en tripp förbi Mediamarkt. Har nu införskaffat en ny dator. Mycket fin med guldfärg :) Tyvärr kunde jag inte få hem den i dag så jag får hämta den på fredag. Det blev en Asus Eee PC 1000HE, har fått höra att den ska vara bra och så var den dessutom fin! Gick därifrån med en ny kamera också eftersom den andra har fått in en hel sandstrand i objektivet... Det blev en Nikon - Coolpix S225, hade jag innan också (fast äldre modell, denna har något bättre upplösning) och tycker den funkade riktigt bra som komplement till mina digitala systemkameror, en kamera som kan hänga med på en blöt kväll på krogen utan problem!



  

Den här godbiten får jag hem på fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0