Reseplanering

Har precis chattat med Nick från Manchester som vi träffade på Koh Chang i våras. Han planerar också sin nästa resa ner till "det leende landet". Vi planerar att åka ner under samma period för en reunion. Jag kollade på biljetter nyss och hittade shyssta biljetter 14 januari - 6 februari, kostade drygt 5000 kr, tur och retur. (Trysberg boka upp i almackan) Tyvärr är jag inte så flexibel med datum eftersom det inte är helt kart än om jag ska plugga eller inte. Men att jag ska komma iväg inom 6 månader är BESTÄMT!  Då blir det norra Thailand, Chang Rai, en vecka för trekking och gå en kurs i thaimassage, sen blir det Bangkok och Koh Chang och en helgtripp över till Kambodja och Ankor Wat. Nick berätta också att han har plenty of room om jag vill komma och hälsa på i Manchester!
Förrut ringde det en försäljare från Allt om resor och erbjöd mig en prenumeration på tre nummer samt två presenter. Jag brukar aldrig gå på försäljare men den här gången gav jag upp. Som presenter får jag en liten radio som ska vara bra att ha med på stranden och så en liten flygväska med småflaskor som är godkända att ha med på panet. Det är ju faktiskt bra saker så varför inte och Allt om resor är ju en trevlig läsning för att drömma sig bort ett par timmar!


  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0