Att vika lakan är guds straff till mänskligheten

Den här hade trillat in genom brevinkastet och välkomnade mig när jag kom hem från jobbet idag. Fick tydligen tre nummer gratis för att jag handlat på Nelly.se nelly.com Värt! Fanns en hel del nyttigheter att läsa. Det värsta är att jag blir så shoppingsugen och jag har lovat mig själv att inte handla "onödiga" saker en tid framöver.



Har funderat lite kring det här med förhållanden senaste tiden. Jag var sambo under många år och trivdes med det men jag tycker det är så lyxigt att bo själv. När jag flyttade ihop med mitt ex kom jag direkt hemifrån mamma o pappa så det här senaste året har varit första gången jag har bott själv och haft min egen lägenehet. Det finns dock en sak jag saknar med att vara i ett förhållande och det är när man ska vika lakan. Hur i helvete ska jag lunna vika lakan snyggt när jag är ensam (och en och sextio). Och ja, jag har provat att stå på en stol för att inte tvätten ska slå i marken och det funkar inte, resulterar dessutom ofta i en olycka som ger blåmärken på benen. Jag svär varje gång över att jag inte har någon karl när det är dags att vika lakan. Jag är väldigt ambivalent i den här frågan, vissa dagar vill jag ha någon som svarar när jag ropar hej när jag kommer innanför dörren men samtdigt har jag upptäckt att jag är mer självständig än vad jag tidigare trott och vill inte riskera att förlora det igen. Äsch, behöver väl inte grubbla på det här i onödan. Saker och ting brukar bli bäst om man inte försöker påverka det för mycket... låta saker ha sin gång är den bästa lösningen.

För övrigt tycker jag att Laleh är grym. Jag och Trysberg var och såg henne i höstas (?) och hon är knasigt skön. Hon sommarpratar den 30 juli, det måste jag lyssna på. Här är förresten en grym sång med henne.

Kommentarer
Postat av: Trysberg

Jaa jag fick me 3 nr av Cosmo för att jag varit så snäll o handlat på Nelly.com.. Hur trevligt e inte de??

2009-07-16 @ 01:19:02
URL: http://thesweeticequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0