Shopping... igen!

I morse sov jag verkligen ut för första gången på länge. Sen åkte jag till McD där Jools och Trysberg var, blev en hamburgare och massa tjejsnack (?). Sen drog jag och Trysberg till Linköping, lyssnade på This years love och fick gåshud, så grymt bra låt! Blev shopping i Linköping, jag både tröstäter och tröstshoppar just nu. Inte bra för plånboken eller figuren men det kan jag ju fundera över en annan dag. Blev ett par nya skor (!) som jag har spanat in hela sommaren och nu var det REA! Det blev lite mer krafs i påsarna och så en sväng in på IKEA. Bra dag! Funderar på vad som händer ikväll, utgång eller hemgång??


Skor - Tommy Hilfiger


R Ö T T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0