Say hello wave goodbye

David Gray har blivit min nya favorit. En av sommarjobbarna hade lämnat en skiva i bilen som jag började lyssna på och blev omdelebart hooked i hans härliga röst. Jag gillar en av hans titlar Say Hello, Wave goodbye. Den är ganska intressant för så är det ju ibland, människor kommer och går i ens liv och saker blir inte alltid som man trott. Jag har träffat människor som jag har tyckt väldigt mycket om men som passade in under bara en kort stund i mitt liv. Det kan bero på långa avstånd eller att man växer ifrån varandra. Ibland varar relationer under en semester, ibland flera år, i bland kanske en livstid och ibland blir det bara say hello and wave goodbye men det betyder inte att de betyder mindre, för intrycket och känslan kan bestå under ett helt liv och påverka en lång tid framöver...

Här är relationer som varar livet ut. Även om vi inte ses ofta så är det familj.

Syskonen Frisk 1986


Jag och mamma 1986


Jag och pappa 1986


Kommentarer
Postat av: Maria

Underbara bilder lillesyster. På den där tiden var ni mina, både du och lillebror. Love you both.

2009-07-30 @ 20:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0