Nytt i garderoben

Jag har så sjukt dålig självdiciplin. Hade ju bestämt mig för att inte shoppa "onödiga" saker men jag råkade handla lite nytt till garderoben idag. Köpte dock en "nödvändig" sak också... en weekendbag som kommer vara ett måste när jag ska vara ett par dagar i Stockholm, en större väska för att kunna ha med ett par ombyten och datorn såklart. Hittade en riktigt snygg väska från Björn Borg.

Vita shorts och jeansshorta med svart bälte från Gina.
Klocka "Armani" (köpt i Bangkok med den tickar fortfarande)


Tunika/klänning från Gina.

Nu ska jag packa inför morgondagen och sen blir det kanske till att åka till Söderköping och umgås med trevliga pojkkompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0