Nostalgisk

Försöker sova men är alldeles för nostalgisk... hittade den här låten på Spotify och började omdelbart längta tillbaka till Koh Chang och alla människor vi träffade där. Den här låten sjöngs minst ett par gånger om dagen av Boonyoung, Mike och Mitch. Hittade en grymt bra version av Sophie Barker. Jag kan riktigt känna sanden mellan tårna, svetten som rinner i pannan, saltvattnet som svider på läpparna, och den rödbrända kroppen som stramar. Helt underbara känslor. Tänk att en låt kan ge så många minnen!

all my bags are packed and i'm ready to go
i'm standin here outside your door
i hate to wake you up to say goodbye
but the dawn is breakin it's early morn
the taxi's waitin he's blowin his horn
already i'm so lonesome i could die

so kiss me and smile for me
tell me that you'll wait for me
hold me like you'll never let me go
cause i'm leavin on a jet plane
don't know if i'll be back again
oh babe i hate to go

i'm leavin on a jet plane
don't know when i'll be back again
oh babe i hate to go





Värsta partytricket jag varit med om

Jag, Mike och the puppy (vad hette han nu igen - Trysberg hjälp mig)

Boonyoung - Visar att en riktig thailändare alltid har ett leende på läpparna

Hahaa, jag älskar den här bilden på The Beach Boys,
med en nöjd Nick (en engelsk gentleman) längst frami bild

Kommentarer
Postat av: Anonym

Turk, Tuk????

2009-07-14 @ 17:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0