Klickat hem nya kläder...

Sitter och slöar i soffan med mina nya mjukisbyxor och lyssnar på lite go musik. Idag är det Emma-dagen. Grattis till mig och alla andra Emmor och tack alla som grattat mig idag! I dag har det varit en riktigt lugn dag på jobbet, känns nästan lite overkligt, så här lugnt har inte vi haft det på snart ett år. Perfekt start för Anna som precis har börjat jobba hos oss.
Jag har precis klickat hem lite nya kläder från nelly.com. Det blev en snygg kjol, en klänning (ingen liten svart den här gången) och ett par chinos. Leveransen Kommer förmodligen nästa vecka så då blir det bilder här på bloggen om de sitter som de ska vill säga. Jag har ganska mycket kläder i garderoben men inte så mycket jobbkläder, men nu har jag bara beställt plagg som passar på kontoret, kan ju inte gärna ha mina små svarta eller mina trasiga jeans i fikarummet... Fast ibland när jag vill vara obstinat (och inte har några visningar inbokade) brukar jag faktiskt ha mina slitna jeans :)


Kjol - Koola Anna


Klänning - VILA


Chinos - Cheap Monday

Nu ska jag kura ner mig i sängen så jag inte är så sjukt trött imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0