Häng i soffan...

Nu har jag provat att laga Massaman curry och jä*lar så strak den var. Värre än Thailand, jag var tvungen att spä den med cremé fraiche för att överhuvudtaget kunna äta den. Var sådär god, duger men går ju inte att jämföra med den riktiga varan på stranden på KohChang.
Slutade i tid i dag för första gången på väääldigt länge, gick förbi Ticket på vägen hem för att kolla upp lite flyg till Amsterdam och när jag kommer dit så sitter Anna där, perfekt att ha en resekontakt, så nu är det Ticket som gäller framöver när det ska bokas resor!
Har spenderat sista timmarna att fylla upp min nya jobbtelefon med kontakter. Alla telefonnummer försvann nämligen när min telefon tog sig ett dopp i toalettstolen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0