Lipsill

Nu har den värsta frustrationen lagt sig, Jag har stökat och plockat undan i köket för i morgon kommer en städfirma och gör golvvård hemma hos mig! Just nu kollar jag på So You Think You Can Dance som jag tycker är ett grymt program. Min favorit koreograf är helt klart Mia Michaels. I säsong 2 gjorde hon det här numret som jag bara älskar. Brukar titta på det här och gråter varje gång, det är så vackert och så mycket känslor. Jag tycler det är helt fantastiskt när hon springer och hoppar rakt i hans famn. Måste väl erkänna att jag är lite smått förälskad i Travis :)


Dansare är Heidi and Travis. Låten är Calling you med Celine Dion

I övrigt så har jag även gråtit till den här fina låten med david gray - this years love. Jag gråter för att det är skönt, inte för att jag egentligen behöver. Så behöver ingen blir orolig! Den här låten är även med i filmen The Notebook (Dagboken) som gör vilken hårding som helst till en lipsill. En fantastisk berättelse om en kärlek större än något annat.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh Emma - jag håller med dig både när det gäller Mia Michaels koreografier och speciellt denna....gillade även den igår - lite cool. Hela hon är ju störtskön tycker jag - önskar jag var sån. :o)



Och så håller jag ju givetvis med både om låten och filmen...jag har aldrig gråtit så mycket på bio till en film som till Dagboken. Det var hela oceaner av tårar som föll kan jag lova. Älskar den filmen och känslan man får av den. Tänk att någon kan älska så mycket....det är häftigt.



Kram

2009-07-22 @ 14:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0