Flopp

Vilken flopp det blev när jag provade kläderna från Nelly idag. Jag kommer skicka tillbaka allt! Det har aldrig hänt förut, de brukar sitta perfekt.  Men nu har jag i alla fall "sparat" in på dem pengarna...
Filmen igår var faktiskt riktigt bra, en modern kärlekshistoria med lite tuffa slagsmål och lite blodsugande vampyrer. Låter ju hur sjukt som helst men jag gillade det och rekomenderar den! Kom oxå på hur värt det är med hyrfilm och att slippa alla avbrott för reklam. Igår kväll började jag nämligen se en film på trean och just när Keanu Reeves börjar gråta och jag fått tårar i ögonen så kommer det en jä*la hurtig godisreklam för Mallaco och förstör hela stämningen. Hädanefter är det hyrfilm som gäller för mig!


Ingen bra kombo

Kommentarer
Postat av: Trysberg

Mmmm Mallaco...

Jag har en massa filmer på datorn.. Fixa ett USB minne så kan du få nåra av mig.. Mer värt än hyrfilm!!

2009-07-28 @ 01:27:33
URL: http://thesweeticequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0