En fredag med hyrfilm och Brad Pitt

Efter ett par timmars övertid på jobbet ligger jag nu i soffan i mjukisbyxor och kurar ner mig i min mjuka filt. Jag har just nu en period i mitt liv där jag bara älskar onyttig mat, på vägen hem från jobbet fick jag ett craving efter potatismos och då snackar vi inte mammas hemmagjorda potatismos utan pulvermos från korvkiosken så det blev en fredagsmiddag från gatuköket ikväll. Medan jag stod och väntade på min mat läste jag om stamkortet... för var 10:e måltid (minst 30 kr) skulle man få 30 kr gratis, Det är ju typ asdåliga 10% som desstuom skulle ge mig ytterlige +10% på vågen så det fick va..
Nu ska jag se på film, har hyrt (!) Benjamin Buttons med Brad Pitt och Cate Blanchett som båda är otroligt vackra människor så det kan ju inte blir mer än bra! Ett drama som handlar om Benjamin som föds åttio år gammal och sedan åldras baklänges och de kämpar för sin kärlek trots att de åldras åt olika håll. Verkar rätt cool så en recension kommer senare ikväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0