Dagens, dagen innan...

Ahh, jag kan inte sova. Har så sjukt mycket energi, har hoppat omkring i min lägenhet, legat upp-och-ner i soffan, sjungit högt till bra musik. Vissa människor har en tendens att ge mig massor av energi och sweep me of my feets. Har pratat med denna människa i kväll. Att känna så som jag gör nu är inte min stil och jag hoppas att jag ska vara mitt "riktiga" jag imorgon igen.
Har mitt i detta "lycko"(?)rus provat kläderna från nelly igen och beslutat mig för att behålla klänningen trots allt. Jag måste dock ha ett linne under, om jag uttrycker mig milt så lyckas jag väl inte riktigt fylla ut den upptill. Tack vare min nyfunna energi så är morgondagen outfit resan bestämd...




Känning från nelly.com
Skor från Vagabond

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0