Drama

Jag hade en mycket trevlig kväll med Johan i onsdags. Satt i baren och drack lite cider och rosévin och pratade ikapp ett par år. Detta medförde att jag mådde riktigt dåligt igår. Var helt paj på jobbet och när jag kom hem somna jag direkt i soffan och sov till i morse. Idag har varit en mycket bättre dag. Jag och Anna drunknade i budgetarbetet och jobbade lite längre. Sen kom mamma och pappa och så gick familjen Frisk till Knäppingsborg och åt på Fiskrestaurangen. Nu är jag hemma hos mamma och pappa och ser på film - P.S I love you. En grym film som får tårarna att rinna av flera anledningar. Igår när jag var lite hängig gick jag förbi videobutiken och hyrde Triss. Tre filmer som jag får ha i tre dagar. Värd helg! Älskar drama så länge det är på film och inte i verkligheten för det orkar jag inte med.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0