Komplimang!

Idag har jag gjort något som jag inte har gjort förrut. Jag har skrivit min namnteckning 128 ggr på rad när jag skulle signera ett utskick som går ut under morgondagen. Skrivkramp kan jag lova! Efter jobbet gick jag och solade för första gången på väldigt länge. Det var så skönt, jag slappnar verkligen av i solariet, var på väg att somna!
På vägen hem fick jag en skaplig komplimang :) En man ropade (läs sluddrade) till sin vän: "Öhh, den där döh, hon var schnygg". Alltid lika kul med snälla ord särskilt när meningen fortsätter "Öhh bruden ska vi jucka?" Det är ju skönt att veta att det är någon som vill ha en i alla fall...
Den här veckan är fullständigt uppbokad, imorgon har vi aktvitet med jobbet, tjejgåing, och på onsdag ska jag ut och promenara med Linder och på torsdag är det prel. bokat en kaffe med Trysberg, på fredag är det fisketur och kräftskiva med jobbet!! Försöker boka upp något varje kväll för att inte jobba över lika mycket. Om jag bara kommer in i rutinen att gå hem klockan 17 så kanske jag kan fortsätta med det även om jag inte bokar upp mig med annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0