Numret har ingen abonnent.

För er som försökt nå mig det senaste dygnet har förmodligen fått lyssna till en röst som vänligt men bestämt uppdaterar er om att abonnenten inte kan nås för tillfället. Och hon har helt rätt, mitt abonnemang löpte ut idag. Då jag har en tendens att jobba lite för mycket och lite för länge fick jag till min förskräckelse höra, när jag ringde till 3 för att flytta över mitt nuvarande nummer till mitt nya abonnemang, en röst som överdrivet hurtigt meddelade att kundtjänst hade öppet vardagar mellan 8-18, med andra ord hade stängt för 2 timmar sen, och då satt jag där på jobbet och trodde att klockan var halv 6 eller nåt. Så nu är jag mobillös. Så ni som vill nå mig använd numret till min jobbtelefon till jag har rett ut det hela.

Tack gode gud för vänner som jobbar natt och svarar när en 24-årig flicka ringer kl 01.45 och är lite smått hysterisk över en mardröm. Ska jag inte kunna hantera det vid den här åldern? Vaknade helt kallsvettig och förtvivlad över att inte ha honom bredvid mig för en tröstande kram.

Har precis lagat dagens middag som är min nya favorit, bacon med vitlök och babyspenat tillsammans med spagetti. Så nu ska jag bli mätt i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0