Nobody's perfect...

Nu är vi strax utanför Uvmarö på väg tillbaka till vår hemmahamn. Går för segel, har en slör, blåser ca 5 m/sek. Solen lyser fotfarande på oss och det är tillräckligt varmt för att fortfarande sitta i bikinin.
Kom på att jag hyrde tre filmer häromdagen som skulle vara återlämnade vid det här laget men jag har inte hunnit se någon av dem än och dessutom kommer jag inte vara hemma i stan än på ett par timmar så jag ringde videoafföären och frågade om jag fick behålla dem några dagar till och det gick bara bra :)


Alla som känner mig vet att den här bilden representerar sommar för mig.




Den här fina bilden tog min pappa när han vandrade runt på ön

"Nobody's perfect except the captain"
Pappa vill inte ge sig om att han är kaptenen och med andra ord perfekt, jag är rorskvinna och mamma är "fartygets" redare - Besättningen Frisk om pappa får bestämma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0